X Faktor 2014 - Csordás Ákos felnőtt

Soha nem töltött még ennyi időt külön szüleitől Csordás Ákos az X-Faktor felfedezettje. Az énekes több mint két hónap után tudott csak hazalátogatni vidékre, a tehetségkutatónak köszönhetően ugyanis nagyon elfoglalt. A munka mellett azért marad ideje a kikapcsolódásra is; mivel egy hónapja egyedülálló, szívesen kacsintgat a gyengébbik nemre. Most már mondhatom azt, hogy beállt az életem, és a legénylakásban is feltalálom magam. Nem okoz gondot a mosás vagy éppen a mosogatás, meg kell csinálni. Hatalmas bulikat nem tartok, de a barátok rendszeresen jönnek hozzám. Azt hittem, nehezebb lesz az élet a szüleim nélkül, kellemesen csalódtam. Én persze jól érzem magam a fővárosban, anyukám viszont sokat pityereg, amiért ritkán lát. Több mint két hónapja nem láttam, soha nem voltunk még ennyi időt távol egymástól,  mondta el Ákos, aki úgy érzi, már túl van már a szakításon, új kapcsolata azonban egyelőre nincs. Öt évig voltam együtt a volt párommal. Talán abban a szempontból könnyebb volt a helyzetem, hogy én mondtam ki azt, legyen vége. Jóban vagyunk most is, de biztos, hogy nem lesz békülés. Érzem a tavaszt, a lányok is beindultak, rengetegen ajánlkoznak fel nekem! - nevetett Ákos.