Takács Nikolas kihagyta műsorából Keresztes Ildit
Az X-Faktor döntősei közül elsőként Takács Nikolasnak sikerült tető alá hoznia egy saját önálló koncertet. Az énekes elárulta, hogy Keresztes Ildikót kihagyta a műsorból.
Takács Nikolas Az X-Faktor felfedezettje
Miben különbözik az önálló koncerted az eddigi fellépéseidtől?

- Amióta véget ért az X-Faktor, kétféle koncertem volt. Hatalmas sportcsarnokokban léptem fel közösen az X-es társaimmal, ahol általában hat-nyolc énekes váltotta egymást a színpadon. A másik típusú előadásom pedig különböző városi rendezvényeken, szórakozóhelyeken egy nagyjából félórás műsor volt. Ma este viszont egy régi álmom valósul meg: kétórás önálló koncertet adok, ahol tizennégy tagú zenekar, nyolc táncos, és látványos színpad- és fénytechnika emeli az est fényét. Picit még én is táncolok időnként, ezért napi négy órát gyakoroltam. Saját dalaim mellett, eddig tőlem soha nem hallott számok is elhangzanak majd, és lesz egy meglepetéshölgy- vendégem is. Nagy szívfájdalmam, hogy imádott mentorom, Keresztes Ildi – aki énekelne velem egy duettet – nem ér oda időben, mert fellépése van, így kénytelen voltam kihagyni a műsorból. Ebben én döntöttem, de egyébként a koncert rendezője instruálja a színpadi történéseket, ráadásul még egy klipet is forgatunk a legújabb dalomhoz.

Önálló koncert kipipálva, mikor jön a saját lemez?

- Folyamatosan dolgozom az első lemezemen, de addig nem szeretném kiadni a kezeim közül, amíg nem tökéletes. Kardos Norbert zenésztársam és egyben barátom a legnagyobb segítségem ebben, de számos szlovák kollégám is közreműködik.

Hogyan látod a jövődet ezen a pályán?

- Szeretném, ha tíz-húsz év múlva is válaszolhatnék hasonló kérdésekre, mert akkor az azt jelentené, hogy még mindig kíváncsiak rám.