Gesztiék maradnak a mentorok
Maradnak az X-Faktor mentorai, az RTL Klub nem változtat az első szériában már sikeres négyesen: Nagy Feró, Malek Miklós, Keresztes Ildikó és Geszti Péter újra zsűrizik és pesztrál, jelentették be.

 X-Faktor mentorai: Nagy Feró, Malek Miklós, Keresztes Ildikó és Geszti Péter
A műsor készítőinek két komoly problémával kell megküzdeniük: 1. Keresztes Ildikó fél, hogy megint közel kerül a tanítványaihoz, 2. Geszti és Nagy Feró cirkusza. Annyira rosszban van Nagy Feró és Geszti, hogy a Csillag születik próbáján, ahol mindketten saját zenekarukkal lépnek fel, saját öltözőkbe kellett szétválasztani őket. A catfight a nagy bokszmérkőzések legviccesebb felvezető szövegeit idézik meg. Ezekből idézünk.
Geszti: "Feró a legjobb rocker a nyugdíjasok között, és van helye a színpadon, például jó helyre került a most szombati Csillag Születik adásában is, ő lesz az előzenekarom, mert a
fő műsorszámot az én zenekarom, a Gringo Sztár adja. Remélem, ügyes lesz,  és nem kergeti el a nézőket az új dalával."
Nagy: "Szegény kis gringó, elfelejtette, hogy én csináltam belőle sztárt? Én „írtam" nemcsak a szövegeit, de őt is. Ha nem szólok neki annak idején, még mindig a csattogós lepkét tologatná."