X-Faktor 2014 - Változást ígér Tóth Gabi

Majd ki csattan a boldogságtól Tóth Gabi, akit idén ismét jelöltek a VIVA Comet legjobb énekesnői között. Az X-Faktor mentora azonban egyáltalán nem tekint ellenfelekként a többiekre a gömbért folytatott küzdelemben.
Nagyon boldog vagyok! Tavaly kihagytunk egy évet, mert nem jelöltek. Akkor kicsit szomorú voltam, de az X-Faktor annyira lekötött, hogy ebből a szempontból nem is bántam. Most nagyon erős a mezőny! Az összes előadót szeretem és egyáltalán nem érzem őket ellenfeleknek. Bármelyikük is kapja a gömböt, akkor is örülnék, mindegyikük egy külön tehetség - magyarázta a STOPnak Tóth Gabi, aki elárulta: Dér Heninek például azért is szurkol, mert őt most jelölték először az énekesnői kategóriában.

A legjobb énekesnők között azonban ott van Cserpes Laura, Hien és Radics Gigi is.
Gabit egyébként idén is láthatjuk az X-Faktorban, ami pedig a zenét illeti, újításokat ígért az énekesnő, de hozzátette: nem stílusváltásról van szó. A haját például nyár óta növeszti és most lett olyan, amilyenre régóta vágyott. Maximum még növesztem egy kicsit, de színében, fazonjában is tetszik így. Két éve ilyen barna hajjal tolom, úgyhogy nem nagyon változtatok rajta. De igen, ez is jele annak, hogy valóban lesz változás a zenémben, erre viszont nem túl jó szó a stílusváltás. Én ugyanis nem váltok új stílusra, hanem minden, ami bennem van, testet ölt rajtam valamilyen formában. Madonna sem stílusokat váltott, hanem mindegyik korszakát kifejezte valahogyan. Ha egy énekesnő meg tud újulni, akkor azt ki kell használni - vélekedett Gabi, akinek a VIVA gömb sem eggyel több díszt jelent. Ez egy visszaigazolás számomra, a Comet-gömbön belül van az emberek szeretete, amit azért kaptál, mert szeretnek - tette hozzá az énekesnő.