X-Faktor 2011 - Baricz Gergő összeomlott, miután szakított szerelmével

Az összeomlás határára került az X-Faktor sztárja, Baricz Gergő, amikor élete legnagyobb szerelmével szakított. Az ifjú tehetség minden idegszálával próbálta megmenteni a helyzetet, de a lány nem törődött vele. Gergő a mai napig azon őrlődik, hogyan lehetett volna megmenteni a kapcsolatot.
Nagyon szerelmes voltam Noémibe. Ragaszkodó típus vagyok, és borzasztóan rosszul érintett, hogy Noémi egyre több időt töltött a barátnőivel. Egy idő után teljesen háttérbe szorultam, elhanyagolt - mesélte Gergő, akit a mai napig megvisel a visszaemlékezés.
Sokszor próbáltam vele megbeszélni, hogy több törődésre van szükségem, de nem változott a helyzet. Odáig jutottunk, hogy már nem is akart látni. Mindezt pusztán azzal indokolta, hogy fiatal, és nem akar kimaradni a bulikból. Én pedig úgy éreztem, hogy ezzel megsértette férfiúi büszkeségemet - nyilatkozta az Új Ásznak a fiatal tehetség. A pár ezek után többször is kibékült egymással, legutóbb azonban sikertelenül.
Azonnal tudtam, hogy szükségem van egy új kapcsolatra, másképpen összeomlok - mesélte az énekes, aki mindenáron el akarta hitetni magával, hogy szerelmes lehet egy másik lányba. Persze hasztalan volt minden próbálkozása, a kényszeredett új románcnak pedig hamar vége lett. A fiatal tehetség hosszú ideig "gyászolta" Noémivel véget ért kapcsolatát, sőt ma sem közömbös a lány iránt.