x Faktor 2011 - Gergő miatt adta fel Vera az X-Faktort

Vera feláldozta magát szombat este Gergőért. Ez Nagy Feró véleménye, és ezt mondja az énektanár is: ezerszer jobban is elő tudta volna adni párbajdalát. Pedig Gergő azt szerette volna, ha Vera jut tovább, és ezt a fülébe is súgta. Mi ez, ha nem szerelem? ÉRZELMEK Az X-Faktor idei évada legdrámaibb pillanatainak lehettek tanúi a nézők szombat éjszaka. Olyan párbajra került sor a tehetségkutatóban, amire kevesen számíthattak, az a két fiatal küzdött egymás ellen a továbbjutásért, akiket hónapok óta erős érzelmi szál köt egymáshoz. Kováts Vera és Baricz Gergő már akkor a könnyeivel küzdött, amikor kiderült: meg kell harcolniuk a másikkal. A párbajdal talán ennek köszönhetően mindkettejük számára gyengén sikerült. A tizenhat éves tinilány mentora, Nagy Feró szerint nem véletlenül.
Vera rájátszott arra, hogy Gergő jusson tovább. Ez az önfeláldozás! Egész héten készültem erre, volt egy olyan érzésem, hogy ők kapják a legkevesebb szavazatot, így lelkileg felkészítettem. Gyanakszom arra, hogy feladta, mert ezt a nótát ezerszer jobban el tudja énekelni, viszont most csapnivaló volt – magyarázta mérgesen Feró, akinek szavaihoz csatlakozott a sztárpalánta énektanára, Szatmári Orsi. Vera feladta Gergő kedvéért, ő egy nagyon intelligens lány, és nagyon tiszteli és szereti Gergőt. Két olyan jólelkű ember talált egymásra, hogy egymást segítették. Gergőn is azt láttam, hogy Verát támogatja. Ami furcsa volt, hogy Vera ezt a dalt általában jobban énekli, mint Miley Cyrus. Aki pedig hallotta, hogy azt mondta nekem, ne haragudjak, az tudja, miről beszélek – utalt arra Orsi, hogy a verseny utáni percekben Vera sírva borult a nyakába.
A lány az After X-ben azt mondta: lehet benne valami, hogy feladta, de később tagadott.
Úgy éreztem, kilógok a korom és a képzetlenségem miatt a többiek közül. Még nem tudom úgy használni a hangom, ahogy szeretném. Sokan mondják, hogy feladtam, de ezt nem jól látják. Nehéz volt egymás ellen versenyezni Gergővel, mégis örülök, hogy Gergő továbbment. Azt üzenem neki, hogy ha nem nyeri meg, akkor nagyon kikap tőlem – üzent lapunkon keresztül Vera. De nem csak a dunakeszi tehetség gondolta úgy, hogy nála előrébbvaló partnere, ugyanis Gergő is azt gondolta, a másik jut tovább.
Tudtam, hogy így lesz. Úgy éreztem, a legrosszabb dolog, ami megtörténhetett ma este, az ez. Amikor megtudtam, hogy ő lesz az ellenfelem, azt súgtam neki: ő megy tovább. Ezt szerettem volna. Nem is nagyon tudok örülni most, de muszáj lesz feldolgoznom, anynyian számítanak rám, hogy nem hagyhatom őket cserben. Ki tudja, hány SMS-t küldtek rám, elköltöttek egy rakás pénzt. Inkább essek ki azért, mert valaki jobb volt nálam, mint hogy feladjam – gondolkodott hangosan a borzonti fiatal.
Vera szülei úgy látták: nagyon megviselte lányukat, hogy meg kellett küzdenie Gergővel.
Nagy trauma volt neki a párbaj. Nem tudom, mi fájt volna jobban neki, ha ő jut tovább és Gergő esik ki, vagy így. Érzelmi szálak fűzik Gergőhöz, ezt csak a hülye nem látja. Nem tudom, hogy szerelem vagy mély érzelem, vagy amiatt, hogy egyforma az ért.krendjük – mondta Kováts Zsolt, Vera édesapja