X - Faktor 2012 - Zámbó Jimmy fia is indul az új X-Faktorban

Nehéz lehet Zámbó Jimmy (†42) árnyékában énekesi pályafutásba kezdeni, mindeddig fiának, Krisztiánnak (32) is beletört a bicskája a próbálkozásokba. A férfi keményen küzdött, hogy megtalálja helyét a zenei világban, még lemezt is adott ki, számos fellépése volt, de az igazán átütő siker eddig elkerülte őt. A Blikk azonban most olyan információk birtokába jutott, ami alapján talán kijelenthető, hogy a Király gyermekének hullámvasútja a végéhez közeledik. Úgy tudjuk ugyanis, hogy Krisztián jelentkezett a szombaton kezdődő új X-Faktorba.  Láttam Jimmy fiát az egyik válogatáson, az egyik mentor még rá is kérdezett, hogy a névazonosság rokonságot is jelent-e, vagy sem.  Ő elismerte, és látszódott, hogy borzasztóan izgul – árulta el lapunknak az informátor.
A fiatalember már januárban tett utalást az egyik hetilapban, hogy gondolkodik rajta, kipróbálja magát az RTL Klub tehetségkutatójában. Úgy tűnik tehát, valóra váltotta terveit. Krisztiánt szigorú szerződés köti a csatornához, így teljes pontossággal nem beszélhet a lehetőségről. Amióta Magyarországon elindult az X-Faktor, azóta figyelemmel kísérem. Szeretem, mert ki tudja hozni az emberekből azt a pluszt, amit eddig nem tudtak megmutatni. Sokat gondolkodtam, hogy kipróbáljam-e magam, az elmúlt években látottak és a mentorok kiléte meggyőzött. Mind a négyüket nagyon tisztelem, kíváncsi vagyok a véleményükre, hogy mondják el, van-e helyem a pályán. Mostanra szedtem össze minden bátorságom – magyarázta az énekes.
Sokáig nem tudtam, hogy elkezdjek-e énekelni. Amikor még édesapám élt, akkor azért nem, mert az árnyékában lettem volna, a  miután pedig elhunyt, akkor azért, mert tiszteltem őt és a munkásságát is. Aztán három-négy éve eldöntöttem, édesanyám unszolására, hogy belevágok az éneklésbe.
Amikor színpadra lépek, érzem, hogy édesapám fentről figyeli minden lépésemet. Tudom, hogy örülne neki, hogy azt csinálom, amit szeretek, amiben ő is sikert sikerre halmozott. Ugyanakkor mindig az jár az eszemben, hogy vajon mit kritizálna, mit javasolna, hogyan legyek jobb. A legfontosabb tanácsa pedig mindig ott cseng a fülemben, akárhányszor a mikrofont a kezembe fogom: Soha ne elégedj meg magaddal! Ezt mondta mindig, én eszerint élek – tette hozzá Krisztián, akinek szerepléséről nem sokat sikerült megtudni.
Természetesen megkérdeztük a tehetségkutató kreatív producerét, Herman Pétert is, hogy jelent-e előnyt, ha valaki ismert ember gyermekeként jelentkezik.
Mindenkinél jobban érdeklik az embereket azok gyermekei, akiknek az édesanyjuk vagy édesapjuk híres. Ez a kapcsolat azonban ugyanakkora teher is, mint előny. Ha jól szerepelnek, akkor a nézők örülnek, ha rosszul, az átlagosnál is nagyobb a kárörvendés.  Mi azonban nem az alapján szelektálunk, hogy híresség-e a jelentkező valamelyik szülője, számunkra csak az a fontos, hogy megvan-e az énekesben az x-faktor – árulta el a kreatív producer.