X-Faktor 2011 - Baricz Gergő: Kérlek, ne bántsatok!

Az érzékeny lelkű Baricz Gergő egyelőre nem tudja feldolgozni, hogy saját rajongói oldalán alázzák szombati szereplése miatt. A fejéhez vágják, hogy nem neki kellett volna bejutni a döntőbe. A székelyföldi fiú minden álma teljesült, mégsem tud most felhőtlenül ürülni a sikerének. A versenyből távozó Tarány Tamás rajongói egyértelműen Baricz Gergőt hibáztatják kedvencük kieséséért. Az erdélyi kis faluból érkezett Gergő nagyon a lelkére veszi a dolgot.
Kavarognak az érzéseim, még nem tudom elhinni, hogy bekerültem a hármas döntőbe. Az is foglalkoztat, hogy felháborodást váltott ki a továbbjutásom. Nagyon rosszul esik, hogy a saját rajongói oldalamon gyaláznak. Miért nyomja meg valaki a like gombot, ha csak negatív dolgokat tud írni?– tette fel a kérdést munkatársunknak Baricz Gergő, amikor vasárnap este betoppant a már kiesett versenyzők koncertjére. – Sokan engem hibáztatnak, amiért Tarány Tamás elbukott, de ha belegondolunk: ha több szavazatot küldtek volna rá a rajongói, akkor nem esett volna ki, mégis engem tartanak felelősnek.
Gergő a koncert utáni, a rajongóknak rendezett partin lelkesen osztogatta az autogramokat, de látszott rajta, hogy feszült a kialakult helyzet miatt. Nekem az első hatba kerülés volt az álmom. Innentől bármelyik helyezéssel elégedett lennék. De az is igaz, hogy Ildikó nagyon szerette volna, hogy bejussak a háromba. Ráadásul nemvoltam magammal elégedett. Történt valami, amit nem tudok megfogalmazni, de nem sikerült úgy előadni a dalokat, ahogy akartam. A próbákon sokkal jobban énekeltem. Nem tudtam átugrani a saját magam által felállított lécet, a rajongóim juttattak tovább. Az, hogy elsőkéntmondták a nevem, csak a drámai hatás miatt volt.
A vasárnapi koncerten kiesése után először lépett színpadra Tarány Tamás. A mackós énekes így nyilatkozott lapunknak érzéseiről:
Már örülök, hogy így történt! Nincs bennem ellenérzés amiatt, hogy egy színvonalas párbaj után nekem kellet hazamennem. Nagyon megerőltettem a hangomat, mindent megtettem, mégsem tudtam százszázalékos teljesítmény nyújtani. Ráadásulmost két élő show is lesz, így megterhelő lenne a felkészülés, nem bírnám. Bekerültem a legjobb négy közé, az emberek megismertek, s lehetőségem lesz a zenével foglalkozni. Már nem megyek vissza biztonsági őrnek. A döntős énekesek közül egyértelműen Kocsis Tibornak fogok drukkolni.