X-Faktor 2011 - Nagy Feró: Szívinfarktus gyanú!

Csütörtök este kórházba került Nagy Feró! Az X-Faktor mentora a kimerültségtől, és a napok óta tartó influenzától szívinfarktus tüneteket produkált, amivel nemcsak saját magát, hanem egész családját is halálra rémisztette. Hatvan év felett nem csoda, ha ijedtségre ad okot, ha valakinek elkezd rendetlenkedni a szíve, főleg ha előtte annyit dolgozik, amit egy húszas éveiben járó zenész is megirigyelhetne. Nagy Feró maga is tisztában volt ezzel, így igaz jó kondícióban van, azonnal mentőt hívott, amint rosszul lett. "Négy napja lázas beteg vagyok, ágyban feküdtem, ráadásul előtte is kimerült voltam már, hiszen az X-Faktorral járó munka nem volt kevés, nagyon megterheltem a szervezetemet. A körzeti orvosom aggódott, hogy nehogy valami baj legyen, ezért ő is úgy gondolta, hogy kardiológiai kivizsgálásra van szükségem, nehogy a betegség ráhúzódjon a szívemre. Így kerültem végül a kórházba. Mindent megnéztek, és mindent rendben is találtak" - magyarázta Feró, aki a tervezett londoni fellépése helyett itthon, ágynyugalomban tölti a szilvesztert.