Így ünnepelt Takács Nikolas az X-Faktor 2011 sztárja

Takács Nikolas az X-Faktor 2011 sztárja
Soha nem volt ilyen boldog születésnapja Takács Nikolasnak (25). Az X-Faktor sztárját folyamatosan köszöntötték a hét végén; először egy meglepetésbulit szervezett neki a menedzsere, a fellépéseken is elhalmozták ajándékokkal, és összesen hat tortát kapott.
A hét végén negyed évszázados lett. Hogyan ünnepelt?
– Én magamnak nem szerveztem semmit, nem is lett volna időm rá. Ám aztán egyszer csak belecsöppentem a saját születésnapi bulimba. A hét végén negyed évszázados lett. Hogyan ünnepelt?
– Én magamnak nem szerveztem semmit, nem is lett volna időm rá. Ám aztán egyszer csak belecsöppentem a saját születésnapi bulimba.
A menedzserem azzal csalt a helyszínre, hogy egy interjúra megyünk. Erre ott volt egy csomó régi zenészbarátom a kőbányai suliból, Keresztes Ildikó, Király L. Norbi, és még sokan mások.
Akkor nagy volt a meglepetés...
– Nem is bírom elmondani, mekkora. Nagyon meghatódtam, sok szép ajándékot kaptam, köztük egy kalaptortát is.
Gondolom, a rajongók is felköszöntötték.
– Így igaz. Szombaton Komádiban az Alma együttes zenéjére hoztak fel nekem a színpadra ajándékot, vasárnap pedig voltak rajongók, akik mindkét fellépésemre eljöttek, pedig az egyik Szlovákiában volt, a másik Nyíradonyban. Összesen hat tortát kaptam, azt sem tudtam, mit csináljak velük!