Feljebb lépett egy lépcsővel Janicsák Veca az X-Faktor legjobb női hangja

Az X-Faktor legjobb női hangja eldöntötte, hogy felhagy a félplayback haknikkal, ehelyett igazi zenészekkel, háromfős együttesével járja az országot.
Amikor vége lett az X-Faktornak, a tehetségkutatókban feltűnt énekesek félórás félplayback haknijaikkal járták az ország diszkóit. Az újdonsült sztárok rengeteg bulit csináltak végig ezzel a felállással, sokan közülük még most is CD-ről adják a zenét éneklésükhöz. Janicsák Veca azonban megelégelte ezt, és úgy döntött, új vizekre evez.
– A nehezebb utat választottam azzal, hogy zenekarral lépek fel, de igazság szerint belefáradtam, belefásultam kicsit a CD-s időszakba. Nagyon jó volt az is, de éreztem, változtatnom kell – mondta az énekesnő. – Ezzel a fellépéseim minősége is javult, a hangszerek megszólalása más élményt nyújt a közönségnek és nekem is, így sokkal inkább együtt tudok élni a zenével.
Janicsák Veca két barátjával jár koncertről koncertre. A gitárt Wagner Emil pengeti, akivel óvodába, majd az általános iskolába is együtt jártak, az X-Faktor előtt közös zenekaruk volt, a hegedűt pedig Hodászi Káci szólaltatja meg, aki Veca szerzőtársa.
– Az emberek mindig kicsit meglepődnek, amikor hárman kimegyünk a színpadra, de úgy érzékelem, hogy aztán pozitívan csalódnak. Ha élő zenét lát és hall a közönség, akkor sosincs csalás, és ezt értékelik is. Előfordult, hogy azért hagytuk abba a koncertet, mert egyszerűen nem volt már több dalunk, pedig még maradtunk volna – emlékezett vissza Veca, aki most arra törekszik, hogy új dalait minél jobban begyakorolja, hogy a koncerteken azokat is bemutathassa a közönségének.