Norbi új feladatot kapott az X-Faktorban

Kiderült, valóban Ördög Nóra mellett lesz látható Király L. Norbert az X-Faktor 2011-ben. Az énekes azonban nem az élő show műsorvezetőjeként kap szerepet, az internetes közvetítés riportere lesz.
Nagy a titkolózás az X-Faktor 2011 háza táján, a Bors azonban újabb részleteket tudott meg arról, hogy Király L. Norbertnek milyen szerepe lesz a tehetségkutató újabb szériájában. Ahogy lapunk korábban megírta, valóban folyamatosan műsoron lesz a karcos hangú énekes, csak nem olyan formában, mint ahogy az eddig sejthető volt.
A kaposvári tehetség ugyanúgy ott lesz a stábban minden alkalommal, mint Ördög Nóra, de legfőképpen a háttérben, a backstage-ben, mert az internetes közvetítésben fog részt venni. Az X-Faktor online felületére készít majd interjúkat, beszélget a versenyzőkkel, ezért valóban gyakran láthatjuk majd élő adásban, és még többet a monitorok előtt ülve. Így aztán Norbi műsorvezető lesz, csak nem Ördög Nóra oldalán, hanem egyedül. Azonban a forgatások során az is kiderült, hogy Király L. Norbert olyannyira sokoldalú és figyelmes, hogy új munkáján kívül arra is odafigyel, hogy lelket öntsön az énekesekbe, vagy jó tanácsokkal lássa el a versenyzőket.
Norbi nem tagadja, meglepődött, amikor megkeresték, hogy vegyen részt a közös munkában.
- Amikor felhívott Herman Péter kreatív producer, először azt hittem, viccel. Azonnal igent mondtam a felkérésre. Hihetetlen új lehetőség ez nekem, amiben megmutathatom egy másik oldalamat – árulta el a Borsnak az énekes. – Az pedig természetes, hogy lelkileg is támogatom a versenyzőket. Eddig a másik oldalon álltam, tavaly még én izgultam, mielőtt színpadra léptem, így van tapasztalatom, szívesen segítem őket – tette hozzá Norbi.
A csatorna vezetősége is örül, hogy a tavalyi X-Faktor sokoldalú tehetségeket fedezett fel.
- Nagyon örülök, hogy ismét együtt dolgozhatunk a tavalyi X-Faktor egyik legnépszerűbb énekesével. Tavaly nemcsak a képernyőn, hanem az interneten is sokan nézték az énekeseket, az rtlklub.hu oldalon az XFaktor műsor oldala 2,1 millió látogatót könyvelhetett el. Norbi az online felület riportereként és arcaként tovább népszerűsítheti az oldalt, a rajongók legnagyobb örömére – nyilatkozta a Borsnak Kolosi Péter programigazgató.