X Faktor 2011 - Eltitkolt kapcsolata futtatta a Rocktenorst

A háromszor megmentett csapat tagjai együtt játszottak Keresztes Ildikóval, Mező Márió Geszti Dzsungel könyve című musicaljének volt a főszereplője.  Közös múltjuk van a mentorokkal a Rocktenors tagjainak. Márió, Zoli és Márk egyaránt a Magyar Lovas Színház és a Sziget Színház társulatának tagja. Márió éppen a többek között Geszti Péter által szerzett Dzsungel könyve című darab főszereplője.
Az egyik próbán idéztem egy sort a darabból, Márió akkor mondta pironkodva, hogy fejből tudja az egészet. Nagyon nevettem, hogy szóba sem került korábban a dolog. Márió tényleg egy mauglis figura, magas, rockos hangja van – mosolygott a szöveggyáros, akinek szavaihoz főszereplője is csatlakozott. – Harmincszor játszottam a szerepet, nagyon szerettem, de magamtól nem hoztam volna fel a dolgot – mondta Márió. Keresztes Ildikó egy színpadon is állt korábban a három sztárpalántával, a Zúgjatok, harangok című rockoperában. Ildivel két évvel ezelőtt, egy március 15-i műsoron találkoztunk, ő volt a főszereplő, és mi is vele játszhattunk – mesélte Zoli, aki társaival csak később beszélt a mentornak a múltról. Amikor próbáltunk, nagyon sok fiatal musicaltehetség jött fel a színpadra, k.ztük, ahogy azóta kiderült, a rocktenorosok is. Nagyon cukik voltak, csodálattal néztek rám. Természetesen kicsit többet jelentenek nekem emiatt, de ez a döntésemet sosem befolyásolná, már kénytelen voltam ellenük is szavazni – magyarázta Ildikó. Nagy Feró viszont – hiába szerepel a Magyar Lovas Színház hivatalos honlapján a társulat tagjaként Mező Márió és Mező Zoltán és Táborosi Márk társaságában, állítása szerint nem ismerhette őket, mert ő sosem szerepelt ott eg yet len darabban sem.