X Faktor 2011 - Muri Enikő és Tarány Tamás lehetnek a döntősök

Mi már tudjuk, ki az a két énekes, aki kiérdemelte 2011-ben, hogy az X-Faktor fináléjában megküzdjön egymással a győzelemért. A Bors olvasói Muri Enikőre és Tarány Tamásra szavaznak. Baricz Gergőék úgy lemaradtak Muri Enikő és Tarány Tamás mögött, mint a borravaló. A Borsonline- on indított közvélemény-kutatásunkban az „Ön szerint ki az idei X-Faktor legnagyobb tehetsége?” kérdésre a válaszolók Muri Enikőnek és Tarány Tamásnak szavazták a legnagyobb bizalmat, mintegy harminc-harminc százalékkal. Nagy Feró és Malek Miklós mentoráltjainak hatalmas előnye mellett a két népszerű tinikedvenc, Baricz Gergő és Lil C például fejenként csak egyharmad annyi szavazatot szerzett, mint a két listavezető, a Rocktenors pedig a sor végén kullog. Az X-Faktor idei évadjának elején a nagy visszatérő, Muri Enikő még nem nagyon hitt saját sikerében. Összetört, amikor 2010-ben kiestem a versenyből, egy-két napig úgy gondoltam, soha többé nem szeretnék énekelni. A tavaly történtek miatt is úgy gondoltam, meg kell mutatnom: jobb lettem egy év alatt – mondta el korábban a Borsnak Enikő, aki azóta jóval nagyobb önbizalommal vág neki a szombati élő show-knak, hiszen a mentorok és a rajongók visszajelzései egyértelműen pozitívak számára. Tarány Tamás – az őt mindenben támogató rajongótáborának köszönhetően – kezdettől optimista volt. Internetes oldalán tudatja is ezt velük. Tudom, hogy ti milyen sokan vagytok mögöttem. (…) Ennyi szeretetet soha nem kaptam még – írta üzenőfalára. Nagyot nem tévedhettek a Bors olvasói, mert a tegnap esti párbajt az általuk is utolsó előttinek értékelt Lil C vívta ezúttal Kocsis Tiborral, s ő maradt alul. Lil C tehát kiesett az X-Faktorból.