X Faktor 2011 - Kováts Vera: véget ért a gyerekkorom!

Bár még csupán tizenhat esztendős, Kováts Vera máris felnőttként kezd gondolkodni. Az X Faktor dunakeszi tehetsége a versenynek köszönheti a változást, aminek csak a szülei nem örülnek.  Folyamatos változáson megy keresztül az utolsó néhány hónapban az X Faktor 2011 legifjabb versenyzője, a mindössze tizenhat esztendős Kováts Vera. Pár hónapja még viháncolós fruska volt, ám azóta bekerült az ország legnagyobb tehetségkutatójába, ahol hétről hétre milliók követik minden mozdulatát, ezért akaratlanul is felnőttként kezd viselkedni. Vera pár nappal ezelőtt a Cool Tv-n futó X Faktor című műsorban már ejtett néhány mondatot változásáról, lapunk kérdésére azonban bővebben kifejtette, mi áll a háttérben. – Azt veszem észre magamon, hogy az X-Faktor alatt kezdek megkomolyodni. Egész biztos, hogy ez a műsor miatt van, felnevel engem. Habár még nem leszek felnőtt, de az megkerülhetetlen, hogy elmondjam, véget ért számomra a gyermekkor – magyarázta a Borsnak magabiztosan a fiatal lány.
De nem is lehet máshogy csinálni az egészet, érettebben kell viselkedni, mint azelőtt. Én nagyon hebrencs voltam, de örülök, nagyon jó, hogy ilyen sokat változom. Most már figyelek arra, hogy pontos legyek, például időben válaszoljak akár egy e-mailre is, és komolyan készülök a műsorra. Nem is szeretnék visszaváltozni – tette hozzá. Vera ismerősei mind pozitívan állnak ahhoz, hogy kezd megkomolyodni.
Otthon jártam, az osztálytársaim azt mondták, jó látni, ahogy csillog a szemem.
Boldog vagyok. Egyedül a szüleim viselik nagyon nehezen a dolgokat, nekik, azt hiszem, mindig a kicsi lányuk maradok. Nehéz elfogadniuk a változást, azt, hogy visszavonhatatlanul elkezdtem önállósodni – mondta Vera.