X Faktor - Keresztes Ildikónak fontosabb Gergő, mint a férje

A mentor elismeri, hogy tönkrement a kapcsolata, de azt is elmondta: most csak arra figyel, hogy tanítványa minél messzebbre jusson a tehetségkutató versenyben. Már egy évvel ezelőtt is megvolt Kicska Lászlónak az a legénylakás, ahová most elköltözött feleségétől, Keresztes Ildikótól. Az X-Faktor mentora tavaly egy ingatlanokkal foglalkozó portálnak nyilatkozott arról, hogy vásároltak e g y másik otthont, egy helyet, ahová elvonulhatnak, ha nyugalomra vágynak. Úgy tűnik, ezt a lakást leginkább a férj használta, aki bevallotta: van valami kialakulóban egy hölggyel, aki nem szakmabeli. Kicskának nyilván ez utóbbi is fontos, mert éppen lapunknak beszélt arról, hogy nem érzi jól magát a felfokozott médiaérdeklődés középpontjában. Így valószínűleg az sem tetszhetett neki, hogy a tévében, a lapokban folyamatosan azt kellett látnia: neje miként ölelgeti védenceit. Noha az is igaz, hogy az egyik legkedveltebb magyar zenekar tagjaként rengeteg hölgyrajongó veszi körül.
A férfi külön állatfajta, rockzenésznek meg különösen nagy a kísértés, aminek időnként nem tud ellenállni. Azt hiszi, hogy ezt most nem lehet kihagyni – magyarázta Nagy Feró, Ildi mentortársa, aki szerint az énekesnő megnyugodott, hogy végre napvilágot látott a szakítás ténye. – Ildi erős nő, nem szorul segítségre – véli Feró.Keresztes másik kollégája, Geszti Péter is látta az utóbbi hetekben, hogy valami nincs rendben.
Valami nyomasztotta, de amikor kérdeztem, hogy mi van, Putyeró, mindig sóhajtozott, de nem válaszolt. Azt gondoltam, valami szakmai problémáról van szó – mondta mentortársa.
Ildikó egyetlen versenyben maradt mentoráltja, Baricz Gergő mindenben tanítómestere mellett áll, még tanácsokkal is ellátja, ha kell.
Mikor velem kell dolgoznia, akkor nem is tűnik fel, hogy valami baj lenne. Csupán némi fáradtság fedezhető fel rajta, de ahogy belépünk a próbaterembe, rögtön energikussá válik. Nekem mindig segített, ha valami problémája volt, így természetes, hogy én is mindig ott leszek mellette, hogy kisírja magát, ha kell. Egyetlen dolgot tanácsoltam neki: legyen nagyon erős, és adjon hálát Istennek, hogy itt van neki az X-Faktor, mert abba tud menekülni – árulta el lapunknak az ifjú tehetség.
Természetesen megpróbáltuk megszólaltatni Keresztes Ildikót is, ő azonban úgy döntött, csak a Fókusznak nyilatkozik.
Szó sincs válásról. Nem szeretném, ha olyanokat írnának le, amit én nem mondok. Nekem most nem ez a feladatom, hogy ezt a közvélemény vagy a közmédia elé tárjam. Én ezzel le is zárnám ezt a dolgot, és szeretném, ha mindenki tiszteletben tartaná a magánéletemet. Én is tiszteletben tartom mindenkinek a magánéletét. Nekem most az itt a feladatom, hogy Baricz Gergőt ebben a versenyben a legtovább repítsem, és ott álljak vele a döntőben. Most minden idegszálammal erre szeretnék koncentrálni. Nagyon jó a viszonyom Lacival, továbbra is dolgozunk együtt, nem tudjuk, hogy mit hoz a jövő, egyelőre ez van. De senki nem mondott áment semmire – nyilatkozta Ildikó a kamerák előtt.