X -Faktor 2012 - Harmadszor párbajozott a mezőny egyik legjobb énekese, de ezúttal nem győzött.

Harmadszor párbajozott az X-Faktor mezőnyének egyik legjobb énekese, de ezúttal nem győzött. Három mentor mondott nemet Fehér Zoli teljesítményére, aki a lelke mélyén érezte: ki fog esni.
Sokaknak leesett az álla a döbbenettől, amikor a szombati esti X-Faktor utolsó perceiben Nagy Feró kimondta: Zoli neked kell hazamenned, s ezzel megadta a kegyelemdöfést a versenyzőnek. A kialakult párbaj kevésbé volt meglepő, mint maga a végeredmény. A tiszta lelkű énekesnek a jelek szerint nem sikerült belopnia magát a nézők szívébe, hiszen a közönség harmadszor adta a mentorok kezébe a sorsát.
Zoltán mentora, Geszti Péter szerint váratlan baleset történt.
– Nem számítottam erre! Mint derült égből a kamion, olyan ez. És ezúttal Stone volt a kamion – érzékeltette megdöbbenését Geszti lapunknak nyilatkozva. – Nem vagyok zaklatott, mert látom, hogy Zoli sincs feldúlva. Békésen fogadta a mentorok döntését. Nekem utólag bevallotta, hogy valamelyik este azt álmodta, ki fog esni. Erre csak annyit mondtam neki, látod fiam, ezért nem kell hülyeségeket álmodni – tette hozzá a mentor, aki szerint Stone jó volt ugyan, de annyira azért nem, hogy kiejtse Zolit.
A Bors megkérdezte Nagy Ferót, miért küldte haza azt az énekest, akit az egyik legjobbnak vélt a verseny során, de a mentor ezúttal nem árulta el döntésének hátterét.
– Sok ember lelkébe belegázolnék, ha elmondanám a valódi okát. Én azt gondoltam és gondolom most is, hogy Zolinak az tesz jót, ha abbahagyja. Az ő érdekében döntöttem így. Abban a pillanatban, amikor Malek kimondta Stone nevét, már tudtam, hogy őt fogom hazaküldeni – vallotta be Feró, akiből harapófogóval sem lehetett többet kiszedni.
Fehér Zoli büszkén és emelt fővel távozott.
– Talán azért nem tudták Feróék értékelni a dalomat, mert már kétszer is párbajoztam. De nem vagyok elkenődve, elfogadtam a döntésüket. Valóban megálmodtam, hogy engem küldenek haza, talán ezért sem ért olyan váratlanul a dolog – árulta el a Borsnak Zoli.
 Helyette párja omlott össze
Fehér Zoltán kiesése senkit nem viselt meg annyira lelkileg, mint hitvesét, Klaudiát.
– Szombat délután felhívott, s azt mondta, hogy nagyon vár minket, de ne legyünk idegesek, ha kiesik. Volt valami rossz előérzete, mintha tudta volna előre, mi vár rá – mondta a könnyeivel küszködve Fehérné.
– Kell egy kis idő, amíg összeszedem magam, és megvigasztalódom – fűzte hozzá alig várva, hogy férje kijöjjön az öltözőből, és végre megölelhessék egymást.