X-Faktor - Oláh Gergőék novemberben ünneplik negyedik házassági évfordulójukat

Oláh Gergő feleségének szombatról szombatra szembesülnie kell azzal, hogy férjét rajongó hölgyek rohamozzák meg, ám Niki igyekszik kordában tartani a zöld szemű szörnyet. Novemberben ünneplik negyedik házassági évfordulójukat.
- Félt engem, de Niki ügyes, okos nő, szóval jól kezeli ezt a dolgot. Sosem fogok okot adni neki arra, hogy féltékeny legyen rám: szerintem a házasságunk, a szerelmünk elég erős ahhoz, hogy kiállja az eddigi és a még csak ezután következő "hűségpróbát"! - közölte Oláh Gergő a hot! magazin újságírójával. Az X-Faktor döntőse saját bevallása szerint nem gondolta volna, hogy az éneklés mellett táncolni is tud.
- Soha életemben nem mozogtam éneklés közben: ha felléptem valahol, csak ültem egy gitárral, vagy álltam a mikrofon előtt, most meg adásról adásra igazi koreográfiát táncolok. A magam számára is meglepetés vagyok: örülök, hogy ilyeneket is tudok. Ha úgy fordulna a szerencsém, hogy én nyerném meg az X-Faktort, nem bolondítana meg se a siker, se a pénz. Szegények voltunk, megtanultunk beosztással élni - hangsúlyozta a tehetségkutató verseny felfedezettje.