X-Faktor 2012 - Saját mentora nem Stone-ra voksolt, tapintatlanul örült a továbbjutásának

Saját mentora nem Stone-ra voksolt, és többen úgy vélik tapintatlanul örült a továbbjutásának. Sokakat megdöbbentett, Stone milyen kitörő örömmel és mennyire tapintatlanul fogadta, hogy miután a mentorok nem tudtak dönteni, a nézôk szavazatai alapján nem ő esett ki, hanem Lass Bea. Bea elzárkózott a többiektôl, ő is magányos farkas, mint én. Ez egy versenyhelyzet, bármikor kieshet valaki. Nem bántottam meg, mert ez erről szól, nem barátkozni jöttem ide, hanem versenyezni. Hogy pont az én csapatomban lévő versenyzővel párbajoztam, attól ez még párbaj. Most ennek kellett megtörténnie, hadd örüljek neki. Örültem, aztán pedig megölelgettem, nem tudok mit csinálni. Egyik szemem sír, a másik meg üveg – mondta az esetről Stone.