X-Faktor 2013 - Magába zuhant? Tiszta vizet öntött a pohárba az X-Faktor sztárja

A múlt héten Szabó Ádám esett ki az X-Faktorból. A 21 éves fiú őszintén vallott az érzelmeiről.
Szabó Ádám az X-Faktor nyolcadik élő adásáig jutott, amikor végül neki kellett mennie a show-ból. A fiú lelkiállapotáról aggasztó pletykák kaptak szárnyra. Ádám eloszlatta a kételyeket és a Facebook oldalán nyugtatta meg a rajongókat.  A 21 éves Szabó Ádám igazi harmonikavirtuózként lopta be magát a közönség szívébe a Csillag Születik című műsor 2011-es szériájában. Nagy meglepetést okozott a rajongóknak, amikor az idei X-Faktorban énekesként bukkant fel a színpadon. Bár egyik versenyt sem nyerte meg, mindkét tehetségkutatóban sokáig jutott, és előkelő helyezést ért el. Az X-Faktor színpadán most vasárnap is párbajra került a sor: Csordás Ákos és Szabó Ádám alatt egyaránt rezgett a léc, de végül neki kellett elbúcsúznia a műsortól. Az énekes a könnyeivel küzdött a döntést követően, és ebből sokan azt a következtetést vonták le, hogy lelkileg teljesen összetört a dolgok alakulása miatt. Sokat foglalkozott a sajtó a héten Ádámmal, és olyan hírek is felröppentek, amelyek szerint a zenészfiút szörnyen megviselték a történtek  Ádám azonban tiszta vizet öntött a pohárba, és Facebook-oldalán tudatta a rajongókkal, mi a helyzet valójában. Szabó Ádám sorait közöljük változtatás nélkül. 

Sorai változtatás nélkül: - Ma voltam az újságosnál és az egyik címlapról köszönt vissza az a hír, hogy nekem pszchiológushoz kell menjek, mert annyira összetörtem... És a legszebb az egészben, hogy megírták, hogy nekem egy kudarc volt, hogy nem nyertem meg se a Csillag Születik-et se az X-Faktort... Na de kérem, ilyen fejetlenséget! Egy óriási élmény volt mindkét műsorban szerepelni és soha nem tartottam kudarcnak, hogy nem az első helyen végeztem... Megbecsülöm azt, ami az enyém és nem feltétlen a győzelemre volt szükségem, mert én a szeretetetekkel is elég nagyot nyertem!!! Jelentem sokkal jobban vagyok, mint valaha!!!