X-Faktor 2013 - Szabó Ádám kiesett

A X-Faktoros nem sajnálja, hogy kiesett. De akkor miért sírt?
"Nem vagyok sem szomorú, sem elkeseredett. Megértem Gabi döntését" - mondta az X-Faktor legutóbbi kiesője, Szabó Ádám. Mint ismert, vasárnap az X-Faktor nézői Szabó Ádámot és Csordás Ákost küldték párbajozni. Mentoruk, Tóth Gabi pedig azt szerette volna, ha Ákos marad. Ádám láthatóan jól viselte a döntést, mégis elsírta magát. Az igaz, hogy sírtam, de nem azért mert kiestem, hanem a búcsúfilm miatt. Óriási változást láttam magamon. Egyébként én semmit nem szégyellek, nem félek kimutatni az őszinte érzéseimet. Nem tartom cikinek, ha egy férfi elsírja magát. Ádám, szerint Tóth Gabi jól döntött. Nem engem választott, de ettől függetlenül jó döntés volt. Ákosban sok van még, én pedig már szinte mindent megmutattam. Látták a nézők hogy énekelek rosszul, hogy énekelek jól. Ott volt a harmonikám is. Elégedett vagyok nagyon az ötödik hellyel. A többieknek még kell a lehetőség. Szerintem nekem jókor ért véget a műsor.