X-Faktor 2012 - Egyszer már majdnem odaért az X-Faktor döntőjébe Gubik Petra

Gubik Petra nem az a lány, aki egykönnyen feladja. Az elmúlt években két Megasztárban, egy Csillag Születikben és a két korábbi X-Faktorban is indult. Most két másik lánnyal, egy csapatban próbáltak szerencsét az X-Faktor harmadik szériájának válogatóján - sikerrel.
Bizonyítanom kell magam előtt. Persze ha reménytelen eset lennék, egyszer sem próbálkoztam volna. Színésznőként a színművészetire is jelentkeztem, háromszor is, és kétszer el is mentem a felvételire. Aztán rájöttem, hogy igazán a színházban lehet megtanulni a szakmát, így kerültem a Békéscsabai Jókai Színházba. De az éneklés más, az X-Faktor óriásit lendíthetne a karrieremen. Hatalmas lehetőség. De történjen bármi, ez lesz az utolsó, tovább már nem próbálkozom. Most apait-anyait beleadunk! - ígéri Gubik Petra.