Az X-Faktor versenyzője Barna Gergőt már hidegen hagyja a szekálás

Az X-Faktor versenyzője sokat kapott/kap amiatt, mert nem sportol és mert művészlélek, de míg korábban nehezen tudta feldolgozni a bántásokat, ma már elengedi a füle mellett. Így szerinte nem lesz probléma majd azokkal a rosszakarókkal sem, akik az ismeretséggel járnak. Barna Gergő tudatosan készül az énekesi pályára, és bár színész is szeretett volna lenni, nem vették fel az egyetemre.
Tudatosan készült, készül az énekesi pályára Barna Gergő, aki legelőször izgulásával és félénkségével hívta fel magára a figyelmet az X-Faktorban. Aztán előadta Gary Jules “Mad World” című dalát, és lenyűgözte a mentorokat. A tehetségkutató felfedezettjének hangját a párkányi Liszt Ferenc Művészeti Alapiskola ének tagozatán már hetedik éve csiszolják, de a művészeti alapiskolában melléktantárgyként felvette a zongorát és a harmonikát is, amelyeken, mint a Velvetnek mondta, „klimpírozás és pötyögtetés szintjén” játszik. Felkészült a negatív kritikáraA 18 éves fiút korábban sokan csúfolták amiatt, mert művészlélek.„Minden embernek vannak visszahúzói, irigyei” - magyarázta. „Engem ők az iskolámban találtak meg, ahol hamarosan a céltáblájukra kerültem a különcségemnek köszönhetően. Bevallom, eleinte nagyon nehezen tudtam feldolgozni az engem ért bántásokat, ám idővel egyre könnyebben dolgoztam fel a piszkálódásokat, a sértéseket. Ez mára már teljesre tökéletesedett, egyszerűen figyelmen kívül tudom hagyni, el tudom engedni a fülem mellett a bántásokat. Azt szokták mondani: 'Ami nem öl meg, megerősít.' Ez tényleg így van, ezektől a bántásoktól lehet a legeffektívebben erősödni és végül megmutatni, hogy ki is vagy te valójában. Felkészültem arra is, hogy esetleg negatív kritikákat kapok, szerencsére ezekből kevés van” – mondta Barna, aki úgy érzi, a szombat esti adás óta 180 fokos fordulatot vett az élete.