X-faktor 2011 - Keresztes kiborult Attila orgazmusán

A tehetségkutatón próbálkozó fiatal férfi mindent bedobott, a zsűri egyetlen hölgy tagja előtt vonaglott, s azt színlelte, hogy szexuális csúcspontra jutott fel a dal és Ildikó együttes hatására
Igazi bálványnak képzeli magát Attila, aki színpadias megjelenésével és piperkőc stílusával döbbenetet keltett az X-Faktor mentoraiban. Főleg Keresztes Ildikóban, akit kipécézett magának. A tehetségkutató jelöltje kacérkodni kezdett az énekesnővel, később pedig a zsűriasztalon elterülve orgazmust színlelt.

– Sokkot kaptam tőle, ijesztő volt. Először nem tudtam eldönteni róla, hogy őrült-e, komolyan veszi-e magát, vagy éppen betanult egy előadást, és minket akar manipulálni – mondta a Borsnak Keresztes Ildikó, aki a fiatal énekes egész produkciója alatt zavarban volt. - Az adásból majd kiderül, hogy hogyan engedtem a közeledésnek, és mit tettem, bár bevallom, én sem értem saját magamat. Lehet, azt gondoltam: így hamarabb szabadulok, és persze a mentortársaim is nyomást gyakoroltak rám – tette hozzá titokzatoskodva Ildikó, aki a jelek szerint nem maradt közömbös Attila iránt.
– Az orgazmus megjátszása már csak hab volt a tortán, olyan benyomásom volt, mintha nem is a Földön lennénk. Nekem Attilával nem az volt a bajom, hogy szexualitást vitt a rockzenébe, hiszen az énekeseknek mindenképpen kell, hogy legyen erotikus kisugárzásuk, de valahogy az egész olyan fura volt. Attila merész volt, más, mint a többiek. Nekem egyébként baromira tetszik, ha valaki egyéniség, és mindent összevetve a hangja, a fellépése, az előadása összhangban volt egymással – mondta Keresztes. Az, hogy hogyan forrósodhatott fel ennyire a levegő a mentor és a jelentkező között, és hogy végül Keresztesék továbbjutással jutalmazták- e az erotikától túlfűtött produkciót, az kiderül a ma esti X-Faktorból.