X-faktor 2011 - Duettre készül a két Tóth Gabi

Végre megkerült Tóth Gabi. Az X-Faktorban feltűnt tehetséget égre-földre kereste lapunk és az RTL Klub egy héten keresztül, végül tegnap a Fókusz megtalálta. Az eltűnésre egyszerű magyarázatot adott az énekesnő. – Egy buliban felejtettem a telefonom. Mire ezt észrevettem, addigra már eltűnt. Nem vagyok internetfüggő sem, így az e-mailjeimet sem nézem rendszeresen – magyarázta Gabi, akinek így lehetősége adódott arra, hogy kérdéseinkre válaszoljon. A Bors arra volt kíváncsi, milyen előnye, avagy hátránya származott eddig abból, hogy választott pályáján már sikert sikerre halmoz egy másik Tóth Gabi.
– Arra számítottam, hogy a nevem miatt már az első fordulóban kiesem. Egyébként ragaszkodom a nevemhez, de ha úgy hozná az élet, hogy ezen múlna a karrierem, lehet, hogy felvennék egy másikat – árulta el a felfedezett, aki nemcsak a színpadon vadóc, a magánéletben is ilyen őrült.
– Az adrenalin hozza ezt ki belőlem. A hülyeségre születni kell, én pedig ezt a génjeimben hordozom. Szívesen énekelne duettet a már befutott énekesnő az X-Faktor versenyzőjével – erről a Cool tévé X című riportmagazinjában mesélt a szőke Gabi.
Az énekesnőt nem zavarja a névazonosság.
– Végre egy vad csaj, akinek a hangi adottságai is megvannak ahhoz, hogy énekesnő legyen. Engem nem zavar, hogy ugyanaz a nevünk, ha tényleg befut, majd megbeszéljük, hogy írja ipszilonnal a nevét, így könnyebben megkülönböztetnek minket.