Barna Gergely az X-Faktor első válogatóján hamar magára vonta a zsűri és a közönség figyelmét.

Lelki terrorban élt az X-Faktor felfedezettje. Az X-Faktor válogatóján felbukkant Barna Gergelyt különcködő magatartása miatt állandóan cikizték iskolatársai. Az érzékeny fiú a tehetségkutatóban elért sikerrel szeretné gyógyítani lelki sérüléseit. Barna Gergely az X-Faktor első válogatóján hamar magára vonta a zsűri és a közönség figyelmét. A fiatal srác annyira bátortalan volt, hogy szinte még Ördög Nórától is megijedt, gyámoltalansága ellenére azonban óriási sikert aratott Gary JulesMadWorld című dalának előadásával. A megszeppent fiú őszintén mesélt arról, hogy az iskolában átélt állandó lelki terror miatt még mindig szorongásban él. – Az én esetemben könnyű dolguk volt az iskolatársaimnak. Mivel nem vagyok az az átlagos tizennyolc éves fiú, aki izmos, vagány, és csajok ezrei veszik körül, sőt külsőleg, valamint belsőleg is elég érzékeny, idegenek között inkább visszahúzódó figura vagyok, ezért könnyen a céltáblájukká váltam. Továbbá pont az ilyen érzékeny személynek fáj legjobban a bántás. Sajnos csak néhányan tudják átérezni azt, hogy milyen mindennap görcsbe rándult gyomorral iskolába indulni, úgy végigmenni az iskola folyosóján, hogy közben hallod a levegőbe szúrt, de neked szóló sértő megjegyzéseket. A beszólásoknak az az oka pontosan, hogy a korombeli fiúkkal ellentétben nem sportolok, helyette a művészet világa az, ami rabul ejtett – vallotta be őszintén Gergő, akit családja cseppet sem félt az X-Faktortól.
– A szüleim mindent megtesznek értem, és én is mindent megtennék értük. Maximálisan mellettem állnak, nekik is szeretnék bizonyítani. Keresztes Ildikó igazi tyúkanyóként máris védelmező szárnyai alá vette Gergőt.
– Lenyűgöző volt az előadása, elvitt minket egy olyan világba, hogy nem is emlékszem,mi történt velem abban a pár percben, amíg énekelt. Ezt hívják karizmának, tehetségnek, ami a legnagyobb kincs ezen a pályán. Minden igazi tehetség érzékeny lelkű, őszintén tisztelem azért, hogy belevágott az X-Faktorba, de féltem őt, és fogalmam sincs, hova vezethet az érzékenysége. Azon leszek, hogy segítsek neki. Bízom abban, lesz elég ereje, hogy a benne rejlő csodát megmutassa a legjobb 150 között– magyarázta Keresztes.