Nagy Feró és Geszti Péter rivalizálása végigkísérte az X-Faktor első évadját.

Nagy Feró és Geszti Péter rivalizálása végigkísérte az X-Faktor első évadját. A második szezon még képernyőre sem került, de a két zsűritag máris egymásnak esett a forgatásokon.
Tavaly tévénézők milliói lehettek szem- és fültanúi hétről hétre, ahogy az XFaktor két mentora folyamatosan kóstolgatta egymást az adásokban. Nagy Feró és Geszti Péter ellentéte – úgy tűnik – mostanra sem oldódott fel, olyannyira, hogy alig kezdődtek meg az új évad munkálatai, a két dumagép máris szócsatába keveredett a rockfater legújabb rossz szokásának következtében.
Feró folyamatosan megzavarja a válogatókat, mert mindig megcsörren a mobiltelefonja, emiatt pedig a stábnak is le kell állnia. Az  X-faktor főszerkesztője úgy gondolta, ha Feró tovább akadályozza a műsor készítését új hóbortjával, azzal büntetik meg, hogy Gesztivel közös öltözőt kap idén is.
Geszti egyáltalán nem örült az ötletnek.
– Miért engem akarnak büntetni, amikor nem is én vagyok a probléma okozója? Feró engem már tavaly is az őrületbe kergetett a közös öltözőben a csipogó kütyüjeivel. A rockfater így próbál lépést tartani az ifjúsággal. Amúgy is zajos fickó. Ha nem a mobilja csörög, akkor a magára aggatott láncok jelzik, hogy a közelben van. De mindegy is, zárják össze mással, ne velem! Mondjuk, Malekkal
– dobta föl a labdát Geszti, amire Feró is megmondta a magáét.
– Gesztinek az fáj, hogy én tanítottam meg e-mailt írni is. Mit csináljak, imádom a műszaki eszközöket. Praktikus, hogy bármit meg lehet az interneten nézni vagy azonnal utol lehet érni bárkit a világ bármelyik pontján. Lenyűgöz, mire képes a technika. Geszti azt mondja, így akarok lépést tartani a fiatalokkal. Szerintem pedig csak meg kell nézni, mennyi fiatal van egy Beatrice- koncerten és mennyi az átlagéletkor Geszti fellépésein. A rock minden generációé, szemben Geszti zenéjével… – csattant fel Feró. – Nem értem, hogy maradhatott bekapcsolva a telefonom, mindig ügyelek rá, hogy legalább lenémítsam. De hogy ezért büntetést kapjak… Akkor inkább eladom az összes kütyümet, mint hogy ismét egy öltözőbe kerüljek Gesztivel. Azt már nem! – fakadt ki a nemzet csótánya.