Mi köze az új X-Faktorosnak Vastag Csabához?

Borzné Kovács Violetta is jelentkezett az X-Faktorba, ahol rögtön kiderült, van tehetsége, még úgy is, hogy valójában sosem tanult énekelni. A kétgyermekes anyuka nem itt lépett fel először, mint kiderült, valamelyest közös a múltjuk Vastag Csabával. Borzné Kovács Violettában is megvan az X-Faktor. A versenyre anyukaként jelentkezett, de férje otthon van és vigyáz két kis gyermekükre. A mentorokat rögtön levette a lábukról Violetta produkciója, s ahogy ő mondta: nagyon komolyan is gondolja az éneklést.
- Igaz, hogy énekelni nem tanultam, de nem ez volt az első eset, amikor ekkora közönség előtt felléptem. Énekeltem például abban az együttesben, amiben aztán Vastag Csaba is. Kíváncsi voltam arra, hogy mit tudok, mit mondanak a mentorok rólam. És persze a közvetlen környezetemben is mindenki bíztatott, hogy próbáljam meg, biztosan sikerül - árulta el Borzné Kovács Violetta.
- A célom, hogy megismerjenek és megszeressenek az emberek. Persze most minden energiámmal a Táborra koncentrálok. Ott olyan teljesítményt kell nyújtanom, hogy meggyőzzem a mentorokat, nemcsak egyszeri éneklés volt az, amit az első fordulóban nyújtottam - magyarázta az X-Faktoros versenyző, aki azon nem gondolkodik, hogy mi lesz, ha később esetleg nem jut tovább, a jelenlegi megmérettetésekre koncentrál.

- Teljes erőbedobással a következő megmérettetésre koncentrálok. A családom nem félt, sőt! Valójában ők bíztatnak leginkább. A férjem mindenben mellettem áll, és nagyon sokat segít a gyerekek körül is. Ráadásul a gyerekek is nagyon szeretik, ha énekelek: rendre Whitney Houstonra alszanak el esténként - mosolygott a kétgyermekes anyuka.