A tavalyi X Faktor versenyzőjéről Solti Ádámról kiderült, hogy retteg a repüléstől

A tavalyi X Faktor versenyzőjéről kiderült, hogy a repüléstől valósággal retteg. Solti Ádám, aki most a Barátok közt szívtiprójaként szerepel, nem érti, miért nem lehet minden ülés alatt egy ejtőernyő, és beépített katapult arra az esetre, ha baj van. - Nem tudom, miért van ez, de iszonyatosan utálom. Pánikba estem, rám jön a belső remegés, elönt a hideg veríték és folyik a szememből a könny. Kipróbáltam már sokféle módszert, még nyugtatót is vettem be, de hiába. Egy alkalommal annyit ittam felszállás előtt, hogy attól féltem, nem engednek fel. Egész jól bejött, alig emlékszem az útra. Csak az volt a baj, hogy rendkívül másnaposan érkeztem meg - meséli Solti Ádám, akinek hiába magyarázták el, hogy a repülés biztonságosabb, mint az autózás, ám az ő szeme előtt csak a túlélési esélyek lebegnek.