X Faktor RTL Klub 2011: Gergőt táncosként is felfedezték

Még a koreográfus sem tudta, hogy Baricz Gergő milyen profi módon ropja a színpadon. Csak az első döntőn derült ki, az X-Faktor felfedezettje valódi tánctehetség. Amikor szombaton Baricz Gergő kockás ingben és nadrágtartójában kisétált az X-Faktor színpadára, és belekezdett Elvis Presley egyik legnagyobb slágerébe, új oldaláról mutatkozott be. A kisfilmjében traktorról lekászálódó srác amellett, hogy a Little Less Conversationnel lenyűgőzte a mentorokat, színpadi mozgásból is bemutatót tartott. A néző azt hihette, hogy a higanymozgás alapja a tökéletesen kidolgozott koreográfia, koránt sincs így. Gergő ugyanis kizárólag ösztönösen tud táncolni. – Rengeteget gyakoroltuk a koreográfiát Szabó Tomival, de egy idő után minden betanult tánclépést eldobtunk. Nem akartuk Elvist utánozni, ezért úgy döntöttünk, hagyjuk az egészet – magyarázta a tehetség. – Végül csak azt beszéltük meg, hogy mikor hová álljak, a többit rám bízták, a mozgás spontán volt. Zsigerből jöttek a mozdulatok, még magamat is megleptem vele, amikor visszanéztem. Egyébként a főpróbán is egész másként táncoltam, nem is tudnám megjegyezni azokat a bonyolult lépéseket. Egyedül a csípőrázást mutatták meg – nevetett Gergő. – Úgy szoktam mondani, hogy én nem tudok táncolni, de tudok bulizni. Szombaton is ezt tettem – árulta el a sztárpalánta. Gergő nagyrészt nővérének köszönheti mozgáskultúráját, ugyanis gyermekkorában ő sokat foglalkozott vele. – A nővérem mindig a zenecsatornákat nézte, a táncosdi neki köszönhető. Rendszerint odaállított a tévé elé táncolni, pedig nagyon utáltam azt – mosolygott a huszonegy éves fiatalember.