X Faktor - Összeroppanthatja a sírós fiút az X-Faktor

Rosszullét kerülgeti a színpadon és a kulisszák mögött is az érzékeny lelkű 18 éves srácot. Nem biztos, hogy képes végig versenyben maradni. Az X-Faktor második évadának eddigi legdrámaibb pillanatait Barna Gergő produkálta. A fellépések előtt kezeit tördelő fiúcskát végtelenül megviseli a színpadi szereplés. Pedig nem lenne rá oka, mert különleges hangjától és érzelmekkel teli előadásmódjától a mentorok minden alkalommal meghatódtak. A tizennyolc éves egyetemistát mégis olyan fokú mikrofonláz fogta el, hogy néha a hangja is elcsuklott és az ájulás kerülgette. A szombati adásban még énekelni is alig tudott, mivel már a dal közben potyogni kezdtek a könnyei a stressztől. Állítása szerint komolyan rosszul lett, a legjobb ötven közé azonban még így is bejutott. Vasárnap már jóval sikeresebben szerepelt, a nótát befejezve mégis kirohant a stúdióból, és lerogyott a folyosó padlójára. Az odasiető Ördög Nóra alig bírt lelket önteni belé. Megkérdeztük Gergőt, mi az oka annak, hogy majd’ elájul a színpadon. – Az állandó stresszhelyzet, a kiélezett verseny, a nagyon erős mezőny hozta ki ezt belőlem, és az, hogy a csapattársaimért is izgultam. Az első fordulóban az első versszakot még el tudtam énekelni, de aztán nem bírtam a stresszt, és zokogtam. Másnap, a legjobb ötvenben pedig pont az ellenkezőjét éltem át. A dalt úgy énekeltem el, ahogy elterveztem, és ezért annyira örültem, hogy most ettől sírtam el magam – magyarázta az érzékeny lelkű fiú, aki úgy érzi, nincs szüksége egészségügyi szakember segítségre.
– Orvosnál még sohasem jártam ezzel a problémával. Úgy gondolom, a lámpalázat csak én tudom legyőzni, magamnak kell ezekben a stresszhelyzetekben felülkerekednem. Erre a lelki gyengeségre legjobb gyógymód az élet. Úgy érzem, hogy már a Táborban az első válogatáshoz képest rengeteget fejlődtem, úgy lelkileg, mint hangilag. A lelkem egyre erősödik – mondta korát meghazudtoló bölcsességgel Gergő.
Geszti Péter már a műsorban is hangot adott annak, hogy félti Gergőt a showbiznisz kemény világától.
– Ő egy labilis idegzetű és fölöttébb érzékeny fiú. Egy ilyen versennyel természetes módon együtt jár a nagy nyomás. Épp ezért nagy kérdés, hogy Gergő végig tudja-e majd csinálni mindazt, ami rá vár. Minden attól függ, hogyan kezeli majd a konfliktusokat és a nehézségeket – árulta el a Gringo Sztár frontembere.
– Gergő különleges alkat, akinek nem volt könnyű dolga a suliban a sok gúnyolódás miatt. Nyilván ettől is olyan érzékeny és törékeny. Ám épp ez teszi érdekes előadóvá, nagyon szép dolgokat produkál a színpadon – méltatta az ifjú tehetséget Geszti.