RTL KLUB X-Faktor 2012 - Az X-Faktor miatt változtatta meg a külsejét, életét

Tavalyi kiesése után egy világ tört össze benne, de óriási változásokon esett át, és idén visszatért az X-Faktor színpadára. Fehér Zoltán nem csak külsejét változtatta meg, hanem ének- és angoltudását is fejlesztette: Geszti Péter mentoráltjaként került be a legjobb tizenkét előadó közé, s bár rettentően izgul az első élő adás miatt, állítja, hogy sokkal magabiztosabb, mint korábban volt. Megfogalmazódott bennem a múltkori kiesésem után, hogy meg kell mutatnom a nézőknek, hogy igenis van helyem az X-Faktor-ban. Néhány hónapig magam alatt voltam tavaly, viszont tudtam, hogy össze kell szednem magam, ha előre akarok lépni. A felkészülést egyrészt a külsőm átalakításával kezdtem, huszonhét kilót fogytam, fogszabályzót hordtam, és levágattam a hajamat. Persze a trendi külső, az imidzs nem elég, a hangomat is fejlesztenem kellett. Hunyadi Lacihoz jártam egy darabig, de közben otthon is sokat gyakoroltam a feleségemmel. A nejem tíz éve zongorázik, zongoristának készült, de aztán változtak a tervei. Nagyon sokat segített például a skálázásban, és különböző technikai gyakorlatokban"- mesélte az [origo]-nak. 2011-ben a táborig jutott, a huszonnégy legjobb énekes közé azonban nem válogatták be. Nem tudott változtatni a mentorok által jelzett hibáin, emiatt Gesztiék nem engedték tovább. Az elmúlt egy évben sokat dolgozott azon, hogy idén megvalósítsa magát, élete egyik legfontosabb állomása a tehetségkutató: "Eszméletlenül jó érzés számomra, hogy eljutottam idáig. Azt mondtam a csapattársaimnak, Szabó Dávidnak és Oláh Gergőnek, hogy tavaly csak vágytam a médiaszereplésre, de idén végre megtapasztalhatom, hogy milyen ez a pörgés. Ahogy itt állok és interjút adok, ahogy jönnek sorban a fotósok, ez mind nagyon szuper érzés, energiát adnak a továbbiakhoz. Jó látni és érezni, hogy nem hiába küzdöttem az elmúlt évben, érdemes volt ennyit készülnöm az X-Faktor- ra."
A családja maximálisan támogatja céljai elérésben, felesége otthon izgul majd a tévé előtt szombat este négyéves kislányukkal. "A nejem szülei és testvére is zenélnek, a sógorom Spanyolországban hegedűművész, úgyhogy ez a vonal nem csak apai ágon öröklődött a kislányomban. Klaudia Krisztina imád szerepelni, otthon gyakran játszunk vele X-Faktor-osat. Bejön a szobába, köszön, bemutatkozik versenyzőként, majd énekelget és táncol. Élvezi, mikor mi a párommal megtapsoljuk, és mentorként értékeljük a produkcióját. Nekem különösen nagy öröm, hogy ennyire tetszik neki, amit csinálok, illetve, hogy ő is tehetséges ezekben a dolgokban." Visszatérőként nem könnyű bizonyítani, hisz a nézőkben még él az a kép, hogy tavaly a mentorház előtt el kellett hagynia a versenyt. Mégis úgy látja, újult erővel és energiával meg tudja győzni tehetségéről azokat is, akik eddig nem szavaztak neki bizalmat: "Az biztosan befolyásolja a nézőket, hogy már láttak engem a színpadon, viszont én a legjobb formámat fogom hozni, az eddiginél többet szeretnék adni a rajongóknak.  Azok tetszését is igyekszem elnyerni, akik kétségekkel fogadták, hogy bejutottam, és nem értik, mit keresek itt újra." A mentorom nem csak szakmai tanácsokkal lát el, hanem lelkileg is támogat, amiért nagyon hálás vagyok neki. Iszonyatosan örülök annak, hogy Geszti Péter mentoráltjaként kerültem be a tizenkettes mezőnybe. Tavaly is összefutottunk néhányszor a táborban és váltottunk pár szót, és már akkor szimpatikus volt nekem, illetve szakmailag is olyan szinten van, hogy lehetetlen nem felnézni rá. Attól függetlenül, hogy tavaly milyen kritikákat kaptam és mit mondtak nekem a mentorok, most tiszta lappal kezdünk. Geszti olyan inspiráló szavakat használ, mikor beszélgetünk, amiből rengeteg energiát és ihletet tudok meríteni. Hatalmas élmény, hogy együtt dolgozunk" - mesélte. Már lázasan készül a szombati show-ra, s mivel most a csapattársaival lakik a verseny ideje alatt, nagyon hiányzik neki a családja. "Azt nem árulhatom el, hogy a színfalak mögött mi zajlik, és hogyan, milyen számmal készülök a szombati adásra. Annyit mondhatok, hogy iszonyatosan sokat gyakorolunk a mentorunkkal és a tanárokkal, szinte alig marad időnk másra. Most a tehetségkutató verseny az elsődleges, de ha lehetőségem van, a családommal töltök pár órácskát, mert nagyon hiányoljuk egymást."