X-Faktor 2012 - Keresztest hibáztatja Zámbó Krisztián at égésért

Zámbó Krisztián már a harmadik adásban okoz csalódást x-faktoros rajongóinak, pedig az első élő show után megígérte, hogy ha még egyszer rossz lesz, távozik a műsorból. Ám a fiú most már másokat hibáztat teljesítményéért.
Zámbó Krisztián az első x-faktoros szereplése után karakán kijelentést tett. Azt nyilatkozta a Cool tévé After-X című műsorában, hogy ha a következő alkalommal sem fog jól énekelni, nem áll többé színpadra. A hivatalos rajongói oldalára akkoriban többször is kiírta a következőt:
– Nagyon szomorú vagyok, hogy nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, pedig sokat készültünk Ildikóval! Az biztos, csak miattatok sikerült, de megígérem, azon vagyunk, hogy többet ne csalódjatok.
Ám Krisztián sem a második, sem a harmadik adásban nem hozta a formáját. Szombaton pedig Malek Miklós és Geszti Péter könyörtelenül mondták el a véleményüket. – Gyenge volt, erőtlen és hamis – pörkölt oda a lányok mentora. – Még mindig egy beváltatlan ígéret maradtál – mondta ki a kegyetlen igazságot Geszti.
Nagy Feró az adás után bevallotta a Borsnak, ő is csak azért biztatta Krisztiánt, mert nem akarta túlságosan elvenni a kedvét.
– Jogosan kötöttek bele a mentorok. Amikor látszik, hogy valaki küzd egy dallal, az már régen rossz. És rajta látszik, hogy küzd. Én segíteni akartam, mert feljövőben érzem – nyilatkozta Feró.
Mindeközben Krisztián megfeledkezett az első adás után tett fogadalmáról, a történtek, a sok megalázó kritika ellenére sem hagyott fel az énekléssel, sőt megpróbálja másokra hárítani a felelősséget.
– Az a helyzet, hogy nem olyan dalokat kapok, amiket szeretek, és ebbe bele fogok őrülni – írta ki „Zámbó Krisztián új” nevezetű Facebook-oldalára vasárnap, de a megjegyzést hamar el is távolította. A Bors természetesen szerette volna megkérdezni a dalválasztásról Keresztest és mentoráltját, de ők nem kívántak nyilatkozni.
Kínos különbség
Valószínűleg tovább gyengíti a harminckét éves énekes megítélését, hogy az interneten kering egy olyan felvétel is, amelyen összevágták Krisztián szombati produkcióját az eredeti előadó, Tina Turner dalával. A különbség több mint kínos.
Fogytán a türelem
A nézők egyelőre kitartanak Zámbó Krisztián mellett, de akadnak olyanok is, akik már elvesztették a hitüket az énekesben. „Bíztam benne, hogy összeszeded magad, de továbbra is csalódást okozol. Ha ennyire nem megy, szerintem ne erőltesd. Én szerettem apád hangját, megvan az összes lemeze. De csak azért, mert a fia vagy, nem fogok rád szavazni ilyen gyenge produkció után” – írta Krisztián hivatalos Facebook- oldalán Horváth László.