X - Faktor 2012 - Hernádi Judit lánya indult az X-Faktorban.

Tarján Zsófia is versenybe szállt az X-Faktorban, a tévénézők mégsem láthatták a műsorban. Édesanyja, Hernádi Judit a Borsnak elárulta, ő döntött így, lánya és a saját érdekében. Megdöbbentő titkot leplezett le a Bors: Tarján Zsófi, Hernádi Judit lánya indult az X-Faktorban. Az ifjú énekesnő azonban egyáltalán nem szerepelt a televízióban. Ónodi Jani, a tehetségkutató egyik versenyzője hivatalos rajongói lapján vezetett naplójában meg is említi a fiatal tehetséget. Hárman maradtunk a színpadon: Tarján Zsófi, Németh Bea és én. Keresztes Ildikó szerint mindhárman jók voltunk a válogatón, és mindhármunkra emlékeztek, de most fényünket vesztettük. Mindhárman olyan személyiségek vagyunk, akiket nem biztos, hogy szeretne a közönség, ezért nem tudják, vállalják-e ezt a kockázatot, de – természetesen – vállalták, úgyhogy go!, tovább” – írta a fiatal srác.
A legutóbbi adást követően azonban ma már biztos: Tarján Zsófi nem került a legjobb huszonöt közé. Zsófi édesanyja, Hernádi Judit a Bors munkatársának elárulta az igazságot.– Én döntöttem úgy, hogy vágják ki –szögezte le határozottan legnagyobb megdöbbenésünkre Hernádi Judit.
– Igen, Zsófi elindult a versenyen, és igen, ki is esett. De kiválóan énekelt, csak nem volt még olyan szinten, hogy most elég legyen az X-Faktorhoz.
A zenekara számait játssza a rádió, a klipet a zenetévé, ezt bárki hallhatja, láthatja. Azért döntöttem így, mert attól tartottam, én többet szerepelnék ebben a dologban, mint ő. Ettől akartam magamat megkímélni, és ezért sem mondanék többet erről. Igazam lehetett, amit ez a megkeresés is alátámaszt. Nem kizárt, hogy Zsófi indul még ezen a versenyen, legközelebb akkor legyen ez téma –magyarázta Hernádi Judit, eloszlatva a kételyeket.